Instagram telegram Eitaa

خیزش شیطانی برای فتح سبک زندگی

خیزش شیطانی برای فتح سبک زندگی

نگاه عمیق به موضوعات سبک زندگی استعمار و عملکرد آن قطعا این پازل تاریخی را به تصویر می کشاند. به صورتی که استعمار تا کنون برای رسیدن به هدف ذاتی خود، متناسب با شرایط زمان و آگاهی سرزمین ها رویکرد خود را در چهار بازه زمانی ترقی داده و این گونه توانسته است.

فتح سبک زندگی

در هر دوره، خیزش های عمیق تری را به عمق سرزمین ها صورت دهد و در مصادر کردن منافع مادی و. انسانی ملت ها همیشه یک قدم پیشتاز تر مردم استعمار ستیز اما ساده باشد، لذا متاسفانه شاهد تسلط. ممتد و پیوست استعمار در مدیریت جهانی هستیم.

دوره تاریخی

اما آن چهار دوره تاریخی چه دوره های بوده اند و رویکرد آنها چه بوده است؟

پاسخ این سئوال به صورت دقیق و علمی نیاز به مطالعه و دقت تاربخی دارد که از حوصله این نوشته خارج می باشد ، اما می توان از زاویه دیگر این دوره های زمانی و رویکرد آنها را شناخت. باز شناسی و تفکیک این دوره ها و رویکرد آنان از طریق بررسی پست ها و شغل های که در هر بازه زمانی بیشترین اهمیت را برای مدیریت جهانی داشتند قابل تشخیص است که خود این مساله نیز از میزان حقوق های دریافتی آنان قابل کشف است چرا که میزان دریافت حقوق نشانه خوبی برای میزان سرمایه گذاری مدیریت استعماری بر آن مناسب است .

دوره ژنرال ها:

اما در یک مرز بندی اجمالی می توان آن چهار دوره استعماری، رویکرد و راهبرد آنها را این گونه معرفی کرد:
و اما دوره ژنرال ها: دوره ابتدایی و دوران استعمار کهنه که در این دوره استعمار با ابزارهای نظامی و تحمیل سرپنجه قدرت خود به کشورها منافع آن ها را مصادره می نمود، لذا در این دوره نظامیان بیشترین حقوق ها را دریافت می نمودند.

دوره سناتورها:

دوره میانی و دوران استعمار نو که در این دوره استعمار، انواع سبک زندگی را با جذب دانشجویان و تحصیل کنندگان در اروپا راه اندازی و آنان را با هدف کسب مناصب عالی سیاسی راهی کشورهای در حال توسعه نمود. هر چند برای قدرتمند شدن روشنفکری در کشورهای استعماری گاهی ژنرال های خود را نیز بکار میبرد . ولیکن با این رویکرد توانست با ابزار سیاست و تحمیل اسلوب سیاسی خود منافعش را از معاهده سیاسی و واژه صلح و آبادانی و با امنیت بیشتر، هزینه کمتر حاصل نماید. از آنجایی که. پروژه نفوذ توسط سیاسیون و صاحبان مناصب در کشورهای استعماری راه اندازی و مدیریت می شد، به. شهادت تاریخ در این دوره بیشترین میزان توجه و بالاترین میزان حقوق ها متعلق به سیاست مداران بوده است.

دوره پرفسورها:

دوره قبل از بازه فعلی و دوران استعمار فرانو، در این دوره استعمار با ابزار علم و تحمیل اسلوب علمی توانست سیطره علمی خود را بر جهان به دست آورد. اگر چه در این دوره سیطره علمی بر جهان صورت گرفت اما همه صاحبان نظر سیطره علمی را مساوی با سیطره فرهنگی می دانستند . چرایی این موضوع با یک تقسیم بندی ساده روشن می شود. این دوره را نیز می توان به دو دوره تقسیم نمود.
دوره اول : علوم کاربردی : دوره ای که غرب در زمینه های علوم کاربردی مانند صنعت ، پزشکی ، مهندسی و غیره پیشرفت های بسیار شگرفی کسب کرد، در این دوره صاحبان این علوم بسیار مورد توجه قرار گرفتند.
دوره دوم : علوم انسانی : دوره که غرب رو به شناخت انسان و تحلیل های روانی از او نمود، نقش این دوره در زمینه استعمار فرا نو بسیار کلیدی و حائز اهمیت است چرا که دانشمندان این علوم، انسان و غایت او را به گونه ای تحلیل کرده اند که از تحلیل آنان استعمارگران جان تازه ای گرفتند . واضح تر آنکه پرفسور های علوم انسانی در دانشگاه های غرب در تحلیل های خود انسان را در صورتی خوشبخت و موفق معرفی می کنند که به زندگی مطلوب برسد، آنگاه مولفه زندگی مطلوب را به گونه ای تبیین می کنند که انسان ها برای محقق کردن آن، باید تمام منافع مالی خود را با رضایت کامل به جیب صاحبان قدرت برزید.

بررسی واژه موفقیت سبک زندگی

بررسی واژه موفقیت سبک زندگی

به طور مثال همین واژه (موفقیت) را مورد بررسی قرار بدهیم :
تحلیل های امروز از انسان، او را به گونه ای آنالیز می کند که تنها با موفقیت است که می توان زندگی مطلوبی داشته باشد، آنگاه شاخصه های موفقیت را (آزادی، زیبایی و رفاه) معرفی می کند.

همانطور که مشاهده می شود، این تعریف از موفقیت، سرابی است. که تمام سرمایه های مالی و انسانی را تلف می کند. چرا که خواسته یا ناخواسته انسان تشنه ی موفقیت را در صورتی که از اهرم های بازدارنده مانند ایمان محروم باشد. به ورطه بی بندباری جنسی برای رسیدن به آزادی ، ظاهر سازی های مکرر از خود برای. رسیدن به زیبایی و تجمل گرایی به عنوان عامل رفاه می اندازد.

جالب آنکه تمام این سخنان ظنی و از روی خیال که مرور زمان اشتباه بودن آنها را ثابت می کند تحت عنوان نظریات علمی مطرح می شوند و علاقه مندان به رویکرد عاقلانه و علمی را به ورطه نابودی و فاصله از زندگی مطلوب انسانی می کشانند.

سبک زندگی غربی با شاخصه های تقلیدی

آری استعمار برای حمایت و معرفی این سوپر استارها به تمام قد همت کرده است چرا که آنان می توانند. با هدایت چشم ها و قلب ها، عقل ها را به زانو درآورده و یک نوع سبک زندگی را به جهان منتقل نماید.

آن سبک زندگی چیزی نیست جزء ( سبک زندگی غربی با شاخصه های تقلیدی ، مصرفی با محوریت سوپراستارها ، با هدف سرازیر شدن سرمایه های انسان و مالی به جیب یک عده ای خاص) لذا با این نگاه، دلیل. حائز توجه شدن بازیگران فوتبال و سینما و هر کسی که وظیفه جذب نگاه های مردم جهان را دارد به خوبی. روشن می شود.

به گونه ای که در خبرها اعلام شدکه دستمزد یکی از فوتبالیست های مطرح جهان را سه برابر حقوق رسمی. رییس جمهور آمریکا می باشد، که این خود بهترین سند بر ادعای مطرح شد.

خیزش شیطانی برای فتح سبک زندگی

نظر شما برای ما ارزشمند هست